Rensningen genomförd – tack för er hjälp!

STORT TACK till alla våra medlemmar för den fina uppmärkningen av tillhörigheter i våra cykel- och barnvagnsförråd!

Enligt Rebicycle är vi bättre än genomsnittet på att märka upp våra tillhörigheter – heja oss alla!

Nu är rensningen klar för den här gången och de gröna banden är borttagna för återanvändning.

Om någon – förhoppningsvis mot förmodan – saknar något som inte var uppmärkt med grönt band eller egen namnlapp, vänligen kontakta Rebicycle på:

info@rebicycle.se

Rebicycle förvarar omhändertaget gods i tre månader innan det säljs vidare.

Än en gång – tack för hjälpen med uppmärkningen! Det underlättade arbetet med rensningen väldigt mycket.

MvH
Styrelsen Brf Sjöstugan