STORT TACK till alla våra medlemmar för den fina uppmärkningen av tillhörigheter i våra cykel- och barnvagnsförråd!
Enligt Rebicycle är vi bättre än genomsnittet på att märka upp våra tillhörigheter – heja oss alla!
Nu är rensningen klar för den här gången och de gröna banden är borttagna för återanvändning.
Om någon – förhoppningsvis mot förmodan – saknar något som inte var uppmärkt med grönt band eller egen namnlapp, vänligen kontakta Rebicycle på:
Rebicycle förvarar omhändertaget gods i tre månader innan det säljs vidare.
Än en gång – tack för hjälpen med uppmärkningen! Det underlättade arbetet med rensningen väldigt mycket.
MvH
Styrelsen Brf Sjöstugan